14 martie 2008

Poti sa iei tot...

Astazi poti sa imi iei tot... oricum nu as mai stii ce sa fac cu toate de unul singur... Da, azi poti sa imi iei rasul de copil, poti sa imi iei diminetile si sa le transformi in secunde, poti sa iei si serile in care am invatat sa cred in minuni mici, ia-mi ultimul vis cu tine, ia-mi rasaritul si ia-mi verdele din privire... poti sa imi iei umarul pe care ai plans de atatea ori, poti sa imi iei linistea toata si sa imi lasi doar zbuciumul si zbaterea tarzie... astazi oricum nu ar mai conta... hai, iubito, ia-mi si stelele si luna, poti sa imi iei si cerul si sa il impachetezi frumos in hartie lucioasa, ia-mi cana de cafea si ceaiul de musetel, poti sa imi iei si cartea de pe noptiera, ia-mi soarele din fiecare zi si arunca-l in vreun intuneric absolut, ia-mi ingerii si orice rugaciune, ia-mi credinta si ia-mi-L pe Dumnezeu, poti sa imi iei speranta, disperarea, durerea, ia-mi muzica si fiecare cuvant pe care il rostesc... si sa mai iei si curcubeul pe care ti-am aratat de-atatea ori cum sa te inalti, ia-mi lacrimile prea sarate, poti sa imi iei sarutul fierbinte si imbratisarea din miez de noapte, ia-mi perna si patul, acum somnul nu mai are vreun rost... ia-mi sunetul de vioara si pianul la care ti-am cantat colinde, ia-mi primavara toata, poti sa imi iei florile din ghiveci, poti sa imi iei gandurile toate, smulge-mi sufletul din mine si ia-l... inima oricum e la tine... ia-mi imaginea ta, ia-mi mai-ul in care am invatat sa te iubesc si ia-mi orice luna din calendar, poti sa imi iei trandafirii din gradina si ciresii infloriti, ia-mi timpul din ceas si sangele ce-mi curge prin fiecare artera, poti sa imi iei scrisul in care te-am pictat atat de colorat, ia-mi emotia care ma face sa plutesc si mirarea care ma tine pe loc, ia-mi amintirile si pozele din album, ia-mi primul "te iubesc"... hai, ingere, ia-mi bunatatea si aerul tare din zori, ia-mi mersul linistit si transforma-l in fuga, ia-mi chipul si ascunde-l printre comete, chiar nu ma va mai gasi nimeni... poti sa imi iei ziua de sambata, poti sa imi iei dragostea prea nebuna, ia-mi pe rand fiecare nuanta de albastru si mov, ia-mi orice-urile si soaptele din serile de vara, ia-mi adierea din par, ia-mi ultima sarutare si ia-mi iadul in care ma zbat, poti sa imi iei fereastra pe care nu am invatat niciodata sa privesc asa cum trebuie, ia-mi uitarea si ia-mi dorintele, sarbatorile si clipele de agonie, ia-mi iernile albe, poti sa imi iei ninsoarea curata si jocurile copilariei, ia-mi visele si ploile reci... Cred ca oricum nu as fi stiut ce sa fac cu ele de unul singur... asa ca astazi, iubito, poti sa imi iei tot... chiar si acest vals...

Niciun comentariu: