24 martie 2008

More than words.

Dincolo de toate cuvintele mele, dincolo de orice vorba pe care ai uitat sa mi-o spui ramane doar singuratatea mea... si frigul pe care l-am simtit atunci cand nu ai mai vrut sa vii, raman promisiunile pe care ni le-am facut si privirile pline de speranta, zambetul tau perfect si marea din ochii tai prea frumosi cand te tineam in brate... ramane si sarutul tau, buzele tale fierbinti si sanii moi, ramane bataia inimii tale pe care am simtit-o la miezul noptii, parfumul celor mai rosii trandafiri si mirosul meu pe pielea ta... ramane dorul prea mare si tacerea care imi sfasie fiecare gand, raman clipele care imi lovesc tampla si imi ranesc sufletul, secundele in care iti lipsesc cumplit, raman amintiri prea frumoase in care mana ta stia sa ma atinga atat de usor, poze cu tine care ma fac uneori sa plang si glasul tau, mereu drag, mereu bland care ma face sa rad si sa ma linistesc... dincolo de toate cuvintele mele, dincolo de fiecare vorba pe care ai uitat sa mi-o spui ramane doar iubirea mea... si tu...


Niciun comentariu: