05 martie 2008

I'm always there with you.

Candva totul in jurul tau va incepe sa se prabuseasca cu zgomot si tot ce stiai atat de bine iti va deveni strain... insa iti promit ca eu voi fi tot acolo si te voi ajuta sa nu te pierzi...

Daca vei uita sa zambesti, imi voi imagina un colt de rai si din toate lacrimile mele, voi inventa doar pentru tine un ras curat si dulce... si nu iti voi vorbi, doar am sa tac ingereste...

Cand plansul iti va zdruncina fiecare speranta si cand trupul tau va tremura printre suspine, te voi lasa sa iti culci fruntea pe umarul meu si voi plange impreuna cu tine...

Poate ca nu vei mai stii cum sa te ridici si nu vei mai putea crede in zborul perfect, dar eu iti voi intinde mereu o mana si voi invata sa te strang in brate cand in suflet ti se vor starni furtuni...

Cateodata lumea pe care o stii atat de bine se va prabusi cu zgomot si totul in jur va deveni atat de strain... insa iti promit, iti jur ca eu voi fi tot acolo si te voi ajuta sa iti amintesti de noi...


Niciun comentariu: