09 martie 2008

De noapte buna...

Noaptea gandurile mele urca pana la cer si se prefac in ingeri... as vrea sa iau o raza din luna si sa ti-o asez cuminte pe frunte atunci cand dormi... iar visul tau ar fi putin mai luminos...

In primavara, zambetul tau e mai frumos, iar parul tau e mai deschis la culoare... in privirile tale rasar mereu mii de sori si se nasc mii de universuri... iar lumea mea moare cate putin atunci cand plangi...

Mi-e dor de tine, mi-e mereu prea tarziu, iar timpul nu-mi mai curge prin trup atunci cand mi-esti departe... as vrea sa te pictez in culorile curcubeului... si apoi sa alunecam usor printre iubiri...

Da, noaptea gandurile mele urca pana la Dumnezeu si se prefac in infinituri... as vrea sa iau un vis si sa ti-l asez cuminte pe frunte atunci cand dormi... iar somnul tau ar fi putin mai linistit...


Andre Rieu, cu putina magie si un inger...

Niciun comentariu: