31 martie 2008

Aproape...

Aproape ca imi ploua prin somn cu ganduri de la tine... si-n jurul meu simt ca aproape te-am pierdut... as vrea sa stiu sa te adun din colturi de cer si sa mai conteze... sau macar pe aproape...

Maine mi se pare ca e prea aproape si ma sufoca cu asteptari parfumate de primaveri... din trup mi se scurg secundele in care stiam sa zbor, iar dintr-un ceas imens, universul imi spune ca e aproape tarziu...

Ingerul isi culca tampla pe umarul meu si aproape ca ii aud bataile inimii... si-n visul lui curat imi zambeste cu flori de cais... uneori as vrea sa stiu sa zbor mai aproape de paradisul din privirea ta...

Din jocuri de copii imi construiesc un colt de cer cu nori pufosi... si-n jurul meu aproape ca ploua cu ganduri de la tine... ah, as vrea atat de mult sa mai conteze... as vrea doar sa imi fii aici... sau macar pe aproape...


Niciun comentariu: