03 ianuarie 2008

Visul unei nopti de iarna...

O cana de ceai fierbinte, cu lamaie... parfum de mere si de scortisoara, aburi calzi si inghitituri mici, ganduri ce zboara aiurea...

... da, parul tau blond ce-mi gadila obrazul intr-o seara friguroasa, in care Craciunul mi s-a parut atat de firesc...

... o carte cu copertile decolorate, uitata deschisa pe o masa...

... fulgii de zapada care danseaza pe o melodie atat de perfecta si florile de gheata de pe geam...

... farfuria cu doua felii de cozonac pe care le-am lasat dimineata trecuta...

... timpul care mi s-a oprit in ceas si-n visul de azi-noapte...

... zambetul plin de minuni cu care ma faci sa ma indragostesc de fiecare data si atingerea ta usoara prin parul meu...

... jocurile pe care le jucam in copilarie si oamenii de zapada, nasul si picioarele inghetate pe care le simteam amortite ore intregi si rasul, doamne, rasul acela in care acum regasesc cele mai curate si nevinovate amintiri...

... cutia de bomboane de ciocolata desfacuta si muzica data prea incet...

Somnul imi da tarcoale, dar eu vreau sa ma lupt cu el.... macar un pic, cateva minute... as vrea sa mai sorb o inghititura sau doua din ceaiul cu lamaie... dar de-acum s-a racit... inchid ochii si inainte sa adorm mai vad o data un om de zapada ce-mi face cu ochiul din vremuri de demult, mai simt fulgii de nea, sarutul tau cald si parul blond ce-mi gadila obrazul atat de firesc, apoi... nimic... doar parfumul de mere si de scortisoara si cateva vise ce zboara aiurea...


Niciun comentariu: