06 ianuarie 2008

Despre ea.

Ma gandesc de zece ori pe zi la tine si de zece ori pe zi ma intreb ce mai faci... si imi trimit zece ingeri sa te vegheze, ma rog la zece zei sa fii fericita si rad si plang de zece ori pentru tine... si zece vieti as vrea sa am sa le petrec doar cu tine, zece lumi ar fi prea putine ca sa ma impiedice sa ajung la inima ta si as renunta la zece universuri pentru zece minute alaturi de tine... zece stele nu ar lumina ca privirea ta, zece cuvinte mi-ar ajunge sa iti spun TOTUL si zece batai ale inimii mele ti-ar fi de ajuns ca sa ma intelegi... doar zece cantece mi-ar trebui sa te cant si totusi zece cantece nu ar putea sa te spuna asa cum esti tu de fapt, zece povesti ti-as sopti in fiecare seara si zece nopti as fi doar somnul si visul tau cel mai dulce... zece vorbe de-ale tale ar fi poate de ajuns, zece clipe de tacere mi se par ani intre noi si as da totusi zece ani pentru a putea sa te iubesc inca zece clipe... inima mea se rupe in zece bucati, zece imagini ale tale ma urmaresc mereu si zece lacrimi imi curg pe obraz... zece ganduri ma cuprind, zece ploi as picura peste tine, zece iubiri imi par atat de putine si zece sarutari as vrea sa iti trimit pe tample... zece primaveri imi pare c-au trecut de cand te stiu, zece ierni sunt intre noi si zece veri ti-as darui daca m-ai lasa... si poate ca uneori mai gresesc, dar imi pare rau de zece ori, cu zece batai usoare de aripi te-as invata sa zbori si cu zece raze de soare ti-as mangaia trupul minunat, zece zambete iti asez pe buze si zece doruri iti trimit in suflet sa iti aduca linistea...

Niciun comentariu: