06 ianuarie 2008

Despre fericire.

Esti fericita ? Nu mi-ai raspuns... erai trista si gandurile au navalit impletindu-se cu amintiri... si ochii iti erau tristi si un pic mai verzi. Dar zambeai - un zambet plin de liniste, un zambet curat, in care ingerii si-au nascocit un colt de paradis ... zambeai trist si totusi atat de normal, atat de firesc...
Aveai nasul inghetat si tremurai atat de tare... pasii alunecau usori, iar zgomotul lor se spargea pe dalele de piatra... Off, as fi vrut sa fiu ecoul si sa iti port urmele in mii de zari... erai un copil si ochii iti erau mai mari si curiosi, mergeai mai repede si si iti era atat de frig... Dar zambeai si totul parea din nou simplu, la fel ca in jocurile de demult... iar pe dalele de piatra pasul tau usor tacea sonor...
Ceai fierbinte si ciocolata calda... cana parea atat de mare in mainile tale inghetate... vorbesti, imi povestesti ceva, iar glasul tau imi trece prin piele si imi mangaie sufletul... ai obosit si privirea ti-este trista... Si totusi zambesti, iar parul si parfumul tau, caldura si toropeala, mi-aduc aminte de iernile in care uitam sa mai vin acasa, de iernile in care stiam atat de bine cum sa zbor...
Sunt fericit ? Ma simt linistit, calm, sigur si nu mai aud decat tacerea ta... mii de intrebari iti trec prin minte, ai vrea atat de mult sa stii... si totusi taci... bradul urias iti face cu ochiul si mii de luminite iti mangaie privirea... zambesti si tot Craciunul si toata bucuria sarbatorilor este pe buzele tale... si erai atat de infrigurata... iar noaptea asternea in parul tau parfum de ingeri...
Aveai fular negru, moale, atat de moale si pufos, erai mirata si degetele tale le cautau pe ale mele... Nu mai zambeai, ochii iti erau mai grei si totusi atat de verzi... iar in ei era doar un copil frumos ce-si cauta visele intr-o seara de iarna...
Esti obosita si linistea din jur te-a intristat... te gandesti la dalele de piatra, la frigul de afara si la nasul inghetat... Acum zambesti si-ai vrea sa imi raspunzi, dar somnul e aproape si noaptea te-a invins... adormi, visezi, alergi sonor spre mii de brazi luminosi si spre ingeri de zapada... iar degetele tale le cauta cu-nfrigurare pe ale mele si pe buzele tale simti doar sarutul meu... zambesti atat de firesc... Esti fericita ?

Niciun comentariu: