24 decembrie 2008

Ratacire de drag.

Ne privim cu drag printre ingeri si ne strangem in brate zambind frumos... in noapte ochii tai imi sunt inceput firesc de vis, iar soapta usoara imi spune o poveste cu liniste mare si taceri albastre... iti rad incetisor pe tample si tu-mi tremuri pe obraz de frig si de dor... la inceputul iernii sarutarea ta are parfum de zapada ce-a uitat sa mai cada, iar atingerile ne sunt jocuri simple de copii...

Ma strangi in brate cu noapte albastra si minuni curate... in privire iti rad Dumnezei, iar in glasul soptit se aud colinde frumoase si povesti pline de infinit... tac enorm la tine in gand si tu te joci infrigurata cu degetele pe spatele meu, intr-o imbratisare tarzie... la inceputul iernii ma saruti cu linisti pe buza de sus, iar eu te zambesc cu ingeri de drag...



Niciun comentariu: