07 decembrie 2008

Gând simplu.

Cand te-am privit intaia oara pur si simplu am stiut... zambetul tau m-a adus intr-o clipa mai aproape de un paradis in care nu mai credeam demult, iar privirea verde si-a gasit definitiv intelesul in sufletul meu... nu am cum sa uit glasul tau si atingerile ca din intamplare pe mana mea, nu am cum sa iti uit parfumul si mirosul pielii, nu am sa uit rasul perfect sau parul de tei... candva, intr-un sfarsit de aprilie parca un pic mai rece, m-ai invatat sa zbor din nou catre stele, mi-ai aratat ca si puii de inger viseaza in curcubeu si mi-ai reamintit cum sa ma indragostesc infinit... si pentru ca esti atat de frumoasa, pentru ca-mi esti in ganduri mereu si pentru ca esti minunata, pentru ca mi-e dor de tine de mor si pentru ca pot sa te iubesc pana la marginea oricarei lumi... iti multumesc... atat.


Niciun comentariu: