04 decembrie 2008

Gând târziu.

Am sa iti fiu mereu dimineata plina de speranta unei noi zile, am sa fiu serile tarzii de vara sau noptile cu rece si cu zapada trosnind sub picioare dintr-o iarna oarecare, voi fi orice anotimp si orice inceput de an, iti voi fi rugaciune sau a opta minune... am sa invat sa fiu vantul din toamna, am sa fiu linistea toata, am sa fiu ploaie, ninsoare, am sa fiu soare puternic si nor cenusiu, am sa fiu inger cand zborul se va frange si am sa fiu Dumnezeu cand ai sa uiti sa crezi, iti voi fi ochii verzi cand plangi peste vara sau buza de sus cand vei suspina de dor... am sa fiu imbratisare calduroasa, am sa fiu tremuratul usor, am sa iti fiu emotia oricarei revederi si voi fi amintirea de demult, voi fi prima idee si ultimul vis, intaiul suras sau cea din urma lacrima, iti voi fi sufletul bun si dragostea intreaga... am sa fiu primavara din par si mirosul din piele, am sa fiu "nu" si "da" sau am sa fiu doar "poate", voi fi atingere usoara si sarutarea fierbinte, am sa fiu tacerea cumplita, am sa fiu cerul albastru, iti voi fi semn de carte si cuvant inainte, voi fi atat de simplu totul sau doar un "fapt divers"... am sa fiu fiecare litera din numele tau, am sa fiu glasul soptit, voi fi plecare si voi fi mereu sosire, voi fi disperarea sau calmul absolut, am sa fiu timpul imens sau un infinit oarecare, iti voi fi zambet de drag sau vreun gest de repros... am sa fiu noapte alba si am sa fiu ziua ta, am sa fiu un "multumesc" sincer sau "te rog" mult prea corect, voi fi rasarit si apus in culori, voi fi cadere in mare, am sa fiu doar senzatia de sambata dupa-amiaza sau sentimentul ciudat din ajun de Craciun, iti voi fi ce vei vrea, voi fi ce ai uitat sa iti doresti, iar peste toate am sa te iubesc mereu perfect si definitiv...


Niciun comentariu: