27 decembrie 2008

Gând cu minuni.

In privirea ta se-aprind lumini de drag si de neintelesuri... ti-ai uitat demult intrebarea, dar raspunsul ti-e limpede in zambetul frumos si-n ochii de noapte... la capatul unei minuni incepe sa ninga incetisor cu iubiri si pe tampla dreapta ti se naste in soapta un gand...

Tine-ma de mana prin iarna de afara si haide sa ne imaginam ca pret de un infinit suntem ingeri de zapada... ia-ma de dupa umeri si invata-ma sa zbor in rasul tau, iar eu te voi cuprinde toata intr-o idee perfecta si-am sa te ascund de frig la mine-n suflet...

Da, in privirea ta mi-am amintit intrebarea de mai ieri si pe tampla dreapta am gasit raspunsul corect... buzele tale mi-adorm pierdute intr-un sarut pe buza de sus, iar ochii de noapte imi viseaza frumos o poveste de dor cu iubiri si cu iarna... la capatul unei minuni mi-am gasit intelesul in zambetul tau drag...


Niciun comentariu: