30 martie 2009

Gând de primăvară.

Si primavara incepe cu tine, doar ti-am spus... pe piele iti picur in taine iubirea, apoi ma ratacesc intr-o adiere prin parul tau, in coltul ochiului drept iti infloresc de dor si pe buze-ti asez o minune... la miezul noptii clipele intepenesc parfumate intr-o respiratie, iar eu ma-mbat de tine spre infinit...

Candva m-am regasit la capatul unui gand de-al tau... n-ai spus nimic, doar m-ai privit si mi-ai tacut usor pe obraz, mi-ai atins cu degetele zborul ciudat si m-ai invatat sa cred din nou in Dumnezeu... cumva, la inceputul vreunui vis, ma asteptai cu linisti... iar eu ti-am adormit zambind intr-o rugaciune...

La miezul noptii parul iti miroase a intuneric... pe piele ti se-nfioara un pui de inger, printre picioare ni se impleticeste firesc o minune, in coltul ochiului drept iti infloresc iubiri si pe buze ti-asez de drag o sarutare... te imbratisez tarziu, abia soptit, intr-un raspuns parfumat... si doar ti-am spus...


Niciun comentariu: