05 martie 2009

Altfel.

Intr-o zi m-ai privit altfel... acum stiu taina ochilor frumosi, le stiu intunericul si lumina, le inteleg firesc orice zbatere si-mi oglindesc in ei minunea... probabil ca m-ai privit altfel... si de atunci am invatat pe de rost sa te vad in culori...

Intr-o zi mi-ai zambit altfel... acum stiu linistea gurii tale, ii stiu tacerea si soapta fierbinte, ii inteleg imediat orice tremur al buzelor si-mi odihnesc pe ea sarutarea... probabil ca mi-ai zambit altfel... si de atunci sufletul a invatat sa-mi creada in primaveri...

Intr-o zi m-ai iubit altfel... acum stiu caldura imbratisarii tale, iti stiu dorul si atingerea usoara, iti inteleg perfect orice gand si-mi visez peste el fericirea... probabil ca m-ai iubit altfel... si de atunci am invatat sa ma indragostesc in fiecare zi de tine...


Niciun comentariu: