10 martie 2009

Gând spre miezul nopţii.

Astazi am sa opresc timpul in loc... pentru o clipa am sa fiu tacere mare si soapta imensa cu care secundele vor curge in sens invers pe obrazul tau stang... in privire am sa-ti inghet un val de mare si sub pleoapa ta am sa fiu pentru putin iarna si tot frigul din lume... apoi am sa-ti cad in ploi uriase pe buza de sus si-am sa plang tarziu cu dor si cu jumatati de ora prin ganduri si prin vreme...

Astazi am sa opresc timpul in loc... pentru un infinit am sa fiu iubire mare si rugaciunea imensa cu care ingerii aluneca in sens invers catre Dumnezeu... in ochiul drept am sa-ti topesc de drag un strop de primavara si sub pleoapa ta am sa fiu pentru totdeauna vis si-nceputuri de lume... apoi am sa-ti cad in dor urias peste ganduri si-am sa ma indragostesc intr-un tarziu, pentru a mia oara, de tine...


Niciun comentariu: