02 martie 2009

Gânduri... împreună.

Daca m-ai chema, soptit, la inceputul unei seri de primavara, ti-as veni prin par si te-as adia parfumat cu margini de lume si nasteri sfinte... ne-am impreuna apoi mainile si am invata sa ne rugam tacand usor pe tamplele lui Dumnezeu, iar la capatul celalalt al zborului frumos te-as inventa pe rand in toate culorile curcubeului...

Daca m-ai chema, cumva, in mijlocul firesc al unui zambet, ti-as veni dulce pe buze si te-as saruta cu stropi de rasuri copilaresti si lacrimi de fericire... ne-am imbratisa apoi strans si am invata sa ne amestecam gurile intr-un singur gust, iar la capatul celalalt al clipei te-as inventa din timp in timp intr-un infinit perfect...

Daca m-ai chema, de drag, la sfarsitul ciudat al vreunui vis, ti-as veni devreme pe gene si te-as picura cuminte cu adormiri parfumate si somn prea usor... ne-am azvarli apoi cu verde-caprui in albul ochiului drept si am invata sa ne iubim sub aceeasi pleoapa, iar la capatul celalalt al unei minuni ne-am inventa impreuna intr-o singura privire...


Niciun comentariu: