31 mai 2008

Perfect...

Mi-e dor sa te prefac in stropi de minune si apoi sa mi te cladesc perfecta, intr-o iubire ascunsa cu grija intr-un miez de noapte... de-ar fi sa-mi moara ultima idee si sa te uit printre incercari nereusite, as invata sa te schitez firesc dintr-o aducere aminte prea ingereasca...

Zambeste-mi simplu atunci cand orele ma dor si cand timpul imi rupe inima in mii de doruri cumplite... in ochii tai curati imi este mereu o seara de Mai si marea imi este mereu aproape... dar haide, priveste-ma in taceri si aduna-ti linistea dintre gandurile mele ingeresti...

Pasii tai au din nou 18 ani si ii masoara absent pe ai mei... zgomotul se izbeste de casele vechi si de sarutarile noastre prea copilaresti, iar rasul tau imi rasuna limpede in suflet... vantul zboara cald cu adieri de mov si de verde peste chipul atat de drag, iar in blondul parului tau, isi viseaza dragostea doi pui de inger...


Niciun comentariu: