02 iunie 2008

Fara tine.

Uneori mi-e teama ca te-as pierde prin vreun colt intunecat din lumea asta mare si ca nu as mai avea puterea sa merg dupa tine... ma trezesc de-atatea ori plangand si cautandu-ti faptura incrustata pe perna mea... si mor cate putin atunci cand nu te gasesc...

Si-as vrea sa nu te mai scap printre degete atunci cand te adun din mii de ganduri si dintre cuvinte pline de inteles... zambetul ma doare universal cand spatiul mi-e gol de tine si cand timpul mi se opreste in singuratate... iar dorurile imi mor inlacrimate pe obraz...

Si ca-ntr-un joc plin de prea multa maturitate, imaginea ta imi fuge in ultimul de-a v-ati ascunselea copilaresc... cand nu-mi mai apari in vise , somnul ma sfasie in mii de umbre si taceri... iar minunile mor in ultimul gand al serii...

Uneori mi-e teama ca te-as uita in vreun colt de paradis ingeresc si ca nu as mai avea puterea sa zbor pana la tine... adorm de-atata ori plangand si cautandu-ti faptura incrustata in sufletul meu... si mor putin cate putin de dor...


Niciun comentariu: