23 iunie 2008

Ratacire prin timp.

Am ajuns la capatul timpului... credeam ca acolo gandurile se opresc si se prefac in regasiri cu parfum de amintire... dar nu a mai ramas decat luceafarul de seara care se odihneste cuminte pe visele noastre...

Dintr-un ciob de cer violet, mi se reflecta in suflet o privire de-a ta verde si pentru o clipa imi pare ca mi-esti umbra draga... dar pe aripile ingerilor e mereu liniste si tacere absenta...

Imi ploua cu raze de luna in palma si viata se transforma intr-o floare alba de crin... din petale imi imaginez un umar perfect pe care imi culc tampla obosita... dar zambetul tau nu-mi mai stie somnul pe de rost...

Te-am regasit tarziu intr-o amintire cu parfum de iasomie... credeam ca intr-un vis ingeresc ni se odihnesc firesc iubirile... dar nu mi-a mai ramas decat un gand cu luceferi si uitari cuminti... azi-noapte am ajuns la capatul timpului...


Niciun comentariu: