16 iunie 2008

Lucruri simple.

Imi place sa te vad zambind... si-as stii mereu sa iti gasesc zambetul printre ganduri si printre cuvinte... iar uneori imi placi atunci cand plangi... doar ca as vrea sa-ti ascund lacrimile intr-un vis cu ploi multe...

Imi place privirea ta... si-as stii mereu s-o inventez din valuri inspumate si din linisti verzi... iar uneori imi place zborul tau... doar ca as vrea sa fii ingerul meu si sa zburam impreuna ...

Imi place glasul tau... si-as stii mereu sa ti-l aud printre zgomotele si urletele lumii... iar uneori imi place tacerea ta... doar ca as vrea s-o ascult pe inserat intr-un inceput de primavara...

Imi place sarutul tau... si-as stii sa-ti simt caldura buzelor pe gura si pe tamplele mele... iar uneori imi placi tu de tot... si-as vrea atat de mult sa fii a mea, sa te iubesc simplu si sa te vad mereu zambind...


Niciun comentariu: