19 mai 2008

Stropi de inceput.

Imbraca-te in vise usoare si haide la o plimbare printre amintiri... pune-ti zambetul de duminica si sa iti iei ceva sa te apere de vantul inserarii care va veni... sau de dorul mult prea mare...

Asa, haide sa ne purtam zborul printre ganduri usoare... vom uita pentru un timp ca am murit cazand cu ploaia din ochii dumnezeiesti intr-o miercuri la amiaza... sau poate ne vom aminti de toate...

Incalta-te cu pantofii usori sa nu deranjam ingerii din somn cand le alergam prin aripi... am sa te sarut cu infinituri pe buze, iar din privirea ta o sa imi picur stropi de inceput... sau poate lacrimi de sfarsit...

Si prin tacerea mea usoara, haide sa mai stam putin si sa zambim in soapta... poate am invata din nou sa credem in iubiri si in linistea inserarii care va veni... sau in dorul mult prea mare...


Niciun comentariu: