12 mai 2008

Fantezie.

Ma joc absent cu trei ganduri albastre si dintr-o idee tarzie imi colorez intr-o privire verde infinitul... te iau de mana si te asez cu grija pe cerul negru de noapte, printre stele marunte si comete grabite, apoi te desenez din imaginatie cu creta pe o tabla universala...

As vrea sa-mi ploua superb cu lacrimile tale si sa numaram din doi in doi bataile inimii mele... din trei rasete de copil iti fac aripi portocalii, apoi le stropesc cu picaturi de iubire, iar zborul tau pare un vals vienez ce-si traieste maretia intr-un basm medieval...

Haide sa ascultam cum plange departe un inger si cum zeii isi rezeama Olimpul pe umerii eternitatii... din trei amintiri cu ierni violet, incepe sa-mi ninga cu tine prin suflet, iar din Paradis se revarsa peste noi sunete de vioara si parfum discret de lacramioare...

Iau o tacere de-a ta si mi-o prefac in zambet rosu aprins si soarele il inchipui pentru o clipa ca se opreste fix cand era sa rasara... te visez din nimic intr-o noapte universala, iar pe buze iti desenez in joaca trei saruturi fierbinti dintr-o iarna prea absenta...


Niciun comentariu: