26 mai 2008

Sapte chei.

Intra... inchide usa dupa tine si incuie-o bine cu sapte chei frumos mestesugite din ultimele noastre idei... asa, nu vreau sa mai pleci si nici nu vreau sa mai intre cineva... in noaptea asta vreau sa uiti de lume si sa imi inveti infinitul pe de rost... iti va fi poezie de dragoste si cantec de dor, iti va fi nimic absurd si rugaciune catre Dumnezeu...

Aseaza-te langa mine... stttt, nu scoate nici un cuvant... vreau sa ne vorbim prin taceri si prin atingeri usoare... te voi intelege din priviri si imi vei sorbi soapta cu nesat... dar stai sa inchid si fereastra... in noaptea asta nu mai vreau sa aud nimic... nici povestea ingerilor, nici zgomotul cu care lumile se dezmembreaza, nici vantul care imi urla prin vesnicie...

E putin racoare... te voi inveli cu vise si cu minuni verzi... hai, inchide ochii si dormi... iar cand te vei trezi toate vor fi la fel... nu voi schimba decorul, ci doar te voi preface in noapte eterna... asa, zambeste... iar eu imi voi inchide sufletul si il voi incuia cu sapte chei frumos mestesugite din ultimele noastre iubiri... pentru ca de azi nu mai vreau sa pleci...


Niciun comentariu: