10 mai 2008

Visul unei nopti de mai...

Haide sa visam ca, intr-un zori de zi, timpul ni s-ar inchide intr-o singura clipa si noi doi ne-am uita de toate... vino cu mine pana la capatul pamantului sa privim rasaritul inflacarat al unui nou Univers... si sa ne asezam pe o margine de lume, ca pe o banca goala dintr-un parc, tu sa-ti culci cuminte fruntea pe umarul meu , iar eu sa te imbratisez cu drag... cerul ti s-ar intinde sub picioare si gandurile mele s-ar sprijini firesc pe luceafarul de dimineata, trei ingerasi albi s-ar juca razand cu o privire de-a ta, iar Dumnezeu ne-ar zambi bland din rugaciunea de azi-noapte...

Dar haide sa credem ca, pentru o clipa, iubirile noastre s-ar inchide simplu intr-un sarut si acest zori de zi ar conta pentru totdeauna... vino cu mine pana la capatul eternitatii sa privesti cum dintr-o minune mi se naste inflacarata o noua dragoste... si sa ne asezam pe o margine de suflet, ca pe o banca goala, si sa ne spunem in taceri toate dorurile de mai ieri... cerul ti-ar inveli talpile goale si gandurile mele s-ar sprijini firesc de fruntea ta, trei ingerasi ti-ar spune o poveste cu priviri verzi, iar eu ti-as zambi bland din visul tau de aseara...


Niciun comentariu: