25 mai 2008

Invers.

Haide sa iti spun o poveste... invers... asa imi place astazi... vreau sa imi urc gandurile spre cer cu o ploaie care a uitat sa cada si sa ascult ingerii cum se roaga de sus in jos...

Imi iau nimicul si il sparg in bucati... eu sunt departe printre vise, iar tu ai uitat demult sa mai fii aici... dar haide sa iti spun o tacere... tot invers... asa imi place astazi... vreau sa invat soapta vantului si zborul impleticit al unei idei la amiaza...

Te adun din timp si te prefac in secunde... trupul mi-e acum o clepsidra din care s-a scurs o eternitate... mai e o minune si o sa fie miezul noptii... asa ca haide sa iti spun un sarut... vreau sa imi moara iubirea pe buzele tale si apoi sa ma indragostesc din nou... invers... pentru ca astazi imi place...


Niciun comentariu: