13 aprilie 2008

You're in my heart

Esti orice-ul meu tarziu, esti atunci cand mi se opreste respiratia, esti toata linistea mea si esti senzatia de incredere pe care o am cand imi zambesti, esti in fiecare bataie a inimii si in fiecare adiere din aripile mele, esti nimic si esti, atat de simplu, totul meu, esti motivul pentru care fiecare lucru marunt din viata mea se transforma mereu in minuni, esti tacuta in soapta mea si esti zgomotoasa in gandul de dimineata, esti visul din noapte, esti atunci cand mor si cand uit ca vreau sa traiesc, esti in fiecare nastere a mea, esti in orice cuvant si in taceri atunci cand nu mai vreau sa vorbesc, esti caldura unui sarut si esti in tremurul firesc al mainii mele atunci cand te privesc, esti in toata iubirea mea... si pentru tot ce esti si pentru tot ce sunt eu acum, iti multumesc.


Niciun comentariu: