11 aprilie 2008

Iarta-ma !

Iarta-ma... pentru tot... iarta-ma ca am mai uitat sa vin atunci cand tu aveai atata nevoie de mine, iarta-ma ca uneori am plecat, iarta-ma ca in privirea mea sunt si lacrimi si mi-e furtuna in suflet, iarta-ma ca imbratisarea mea e uneori rece si ca sarutul meu imi moare pe buza de jos, iarta-ma cand nu mai stiu cum sa iti vorbesc si iarta-ma ca nu mai stiu sa inventez cuvinte doar pentru tine, iarta-mi tacerea, iarta-ma ca sunt orb si nu vad cat esti de minunata, iarta-ma ca uit sa te ajut sa zbori, iarta-ma ca nu mai stiu sa zambesc si iarta-ma ca imi e doar prea dor de tine, iarta-ma ca imi lipsesti enorm, ca mor de dragul tau si ca nu mai vreau decat sa am nasc din nou intr-un vis de-al tau, iarta-ma ca te tin prizoniera in minte si in amintiri, ca te port prea simplu in suflet, iarta-ma pentru ca te iubesc si ca mi-esti inger, iarta-ma, te rog... pentru tot...


Niciun comentariu: