05 aprilie 2008

Cum sa-ti spun "te iubesc" ?

Cere-mi orice... cere-mi sa mor din nou... oricum nu ar mai avea vreun rost sa incerc sa imi caut echilibrul... degeaba vreau sa rup cerul in doua si sa-mi eliberez ingerul prin vreme... iar in Olimp zeilor nu le mai pasa demult ca mi te stingi in amintiri... ah, si stiam sa iti privesc rasarituri tarzii in ochii prea verzi...

Cere-mi tot... cere-mi sa vin din nou... si poate am sa ajung iarasi la usa ta, la fel ca in trecut... degeaba incerc sa culeg secundele ce mi s-au pierdut cand am cazut din Paradis... iar Dumnezeu nu-mi mai poate asculta rugaciunea cu care imi zbori seara printre degete... da, stiam sa iti zambesc devreme pe buzele prea fierbinti...

Cere-mi ce vrei... cere-mi ploaia si o sa o las sa-ti cada in fereastra... am sa te-adun in cuvinte intelepte si poate printre randuri si am sa te inapoiez lumii intr-o fraza perfecta... lasa-mi doar soapta, lasa-mi in trup o ultima rasuflare si o clipa de viata, mai lasa-mi o adiere usoara... te rog... caci fara ele, cum sa-ti spun "te iubesc" ?


Niciun comentariu: