07 aprilie 2008

Gand cu rataciri...

Iti cad prin ploi reci in geam si-n duminica... sunt doar o apa si am uitat sa curg... doar picur rece din lacrimile ingerilor si din cioburi de Paradis... iar o chitara imi plange dorul si visul frant...

Din regasiri tarzii as vrea sa-ti inteleg gandul dintai... sunt doar o adiere ce-si cauta vantul din veri si toamne fara nume... si-as vrea sa-ti fiu o zi de miercuri la amiaza si sa ma ratacesc in ochii tai...

Cand vreau sa cred, imi ridic mainile spre cer... imi caut prin suflet aripile cu care invatasem sa-ti zbor prin zambetul curat... iar dintr-o primavara imi desenez in albastru si verde o zi de Mai... si sarutul tau mi se culca usor pe buza de jos...

Uneori imi plec din viata si din mine... si-mi obosesc devreme in somnuri fara inteles si fara vise... si mai cad peste lumi cu ploaia de duminica... uneori sunt doar o apa ce-a uitat sa mai curga cu doruri si cu cioburi de Paradis... acum voi pleca cu ingerii, iar o chitara o sa-ti planga prin ganduri... dar voi reveni candva din ratacire...


Niciun comentariu: