03 aprilie 2008

Gand cu regasiri...

Ma regasesc ciudat in gandul tau de asta seara... si stiu ca intr-o idee de-a ta ma nasc din nou perfect... si daca vantul ar fi prietenul meu bun, m-as adia in patru zari si apoi m-as readuce inapoi in mintea ta... iar tu m-ai gandi mereu...

Ma regasesc in zambetul tau din fiecare zi... imi place sa mai stau o clipa pe gura ta si sa imi imaginez un sarut incandescent atunci cand imi linistesc respiratia pe arcul minunat al buzei tale de sus... si tu te-ai infiora si m-ai zambi...

Ma regasesc firesc in privirea ta din orice noapte... sunt verde, valurile imi sunt blande si-ti mangai glezna, iar ochiul mi se zbate de dorul tau atunci cand imi rasari in vis... si daca as uita vreodata sa te pictez in alb si negru, tu m-ai privi cu drag in mii de culori...

Din iubirea ta, ingerii invata sa-si faca aripi... si dintr-o soapta albastra imi construiesc printre stele un zbor magic... m-ai cauta intr-un colt uitat de Paradis si m-ai regasi mereu ... iar eu te-as astepta si m-as indragosti din nou, a mia oara, de tine...


Niciun comentariu: