12 aprilie 2008

Pentru tine.

As vrea sa stiu sa fac ceva ca timpul sa se opreasca in loc atunci cand esti cu mine... in zambetul meu ar fi mereu liniste si as uita sa plang... iar marea toata ti s-ar strange verde in privire...

In noapte gandurile tale imi alearga zgomotoase pe piele... cu o imbratisare pot face pamantul sa se invarta mai repede... si din cuvintele tale imi infloresc in minte lalele si imi rasare din par luna...

Imi place sa iti ascult pasii cum calca soptit prin vise... intr-un sarut imi adoarme toata agitatia si pentru o clipa inima uita sa-mi mai bata... iar buzele se unesc firesc intr-o minune...

As vrea sa stiu sa fac ceva ca timpul sa nu ma mai doara cand mi-esti departe... sa stiu sa iti adun zambetele si verdele din privire si sa te cladesc mereu intr-o noapte perfecta... pentru ca in noapte linistea ta este ingereasca...


Niciun comentariu: