30 septembrie 2009

Piano.

Gandurile tale rimeaza perfect cu parfumul teilor dintr-un inceput de vara fara timp... in prima idee de la amiaza imi miroase placut a zambet dulce si a zbor incetisor de inger, iar pe verdele ochiului drept mi se face asa un dor de trupul tau si de-un apus intarziat cu tampla-mi pe sanul prea fierbinte... tacerea ta rimeaza firesc cu o melodie cantata de vreun Dumnezeu la pianul intunecat al noptii...

Gandurile mele rimeaza perfect cu aerul rece dintr-un inceput de iarna fara timp... in orice idee dinspre seara imi miroase placut a zambet drag si a zbor alb de inger ce se joaca in soapta cu numele tau, iar pe verdele ochiului stang mi se face asa un dor nebun de intaia tinere de mana si de primul nostru sarut... iubirea mea rimeaza prea firesc cu o liniste cantata de vreun Dumnezeu la pianul imens al noptii...


Niciun comentariu: