27 septembrie 2009

Doar...

Doar iubeste-ma... iubeste-ma seara, cand verdele din ochiul stang se linisteste incetisor spre apus, iubeste-ma dimineata, cand cuvintele imi sunt inca adormite, iubeste-ma cand rad ca un copil si iubeste-ma atunci cand plang fara motiv, iubeste-ma sambata, exact la miezul noptii, iubeste-ma luni pe la pranz, iubeste-ma atunci cand iti zbor printre ganduri, iubeste-ma-n orice idee, iubeste-ma frumos de ziua mea, iubeste-ma sfant de sarbatori, iubeste-ma ingereste pe umarul drept, cu aripi si rugaciuni peste lume, iubeste-ma zambind si iubeste-ma trist, iubeste-ma fara vreo vorba in toamna de-afara, iubeste-ma cald in iarna ce-o sa vina, iubeste-ma cu amintiri din primavara si iubeste-ma ca pe-o ploaie intr-o vara prea fierbinte, iubeste-ma in soapta, sa nu ne stie nimeni, iubeste-ma cu larma mare, iubeste-ma pana la Dumnezeu, iubeste-ma infinit, iubeste-ma cand imi caut somnul usor in bratele tale, iubeste-ma atunci cand te sarut, iubeste-ma dincolo de imaginatie, iubeste-ma mai mult din instinct, iubeste-ma acum si iubeste-ma fara timp, iubeste-ma cand cad, cand ma prabusesc si-mi mor zgomotos universuri, iubeste-ma cand mi-e prea dor, iubeste-ma cand iti rostesc numele de drag, iubeste-ma cu fiecare ratacire si iubeste-ma sa ma pot regasi, iubeste-ma mereu peste toate, iubeste-ma printre minuni, iubeste-ma ca in prima clipa, iubeste-ma definitiv... si nu-ti mai cer nimic... doar iubeste-ma...


Niciun comentariu: