07 septembrie 2009

Rătăcire fără timp.

Tu esti demult printre vise... eu... te privesc si ti-alunec cuminte pe o suvita de par pana la arcul mirat al sprancenei drepte... apoi iti suspin incetisor pe buza de sus, zambesc soptind un "te iubesc" si-mi caut linistit culcusul in palma ta stanga... spre miezul noptii adorm jucandu-ma de-a zborul prin gandul tau... afara ne ploua tarziu... e luni... septembrie, luni...

Tu esti demult printre ingeri... eu... te zambesc si ti-alunec cuminte pe o rugaciune pana la Dumnezeu... apoi iti tremur de drag pe buza de jos, iti curg inlacrimat din ochiul stang cu un "mi-e dor" prea firesc si-mi caut tacut zborul prin aripa ta dreapta... spre miezul noptii adorm jucandu-ma de-a mirarea prin gandul tau... si-afara ne ploua prea tarziu... e doar luni... septembrie, luni...


Niciun comentariu: