12 septembrie 2009

Gând de azi-noapte.

Azi-noapte, in timp ce tu dormeai, privirea mea s-a transformat in rugaciune... cu palmele impreunate de aripile tale am devenit pentru o vreme visul lui Dumnezeu si ti-am zburat razand prin somnul usor... iar la sfarsitul coborarii incete, te-am invatat pe de rost in primul gand al diminetii...

Azi-noapte, in timp ce eu dormeam, zambetul tau s-a transformat in minune... pe buzele impreunate firesc cu ale mele ai devenit pentru o vreme sarutul perfect si mi-ai lasat razand gustul de tine... iar la sfarsitul soaptei incete, m-ai invatat pe de rost in prima imbratisare a diminetii...

Azi-noapte, in timp ce noi dormeam, iubirile ni s-au transformat in liniste mare... cu visele impreunate frumos a rugaciune am devenit pentru o vreme Dumnezei si am zburat razand pana in varful lumii... iar la sfarsitul somnului incet, ne-am invatat pe de rost in primul "te iubesc" al diminetii...


Niciun comentariu: