08 aprilie 2009

Înger pereche.

Sa nu-mi cazi, iubito, din zborul tacut... la noapte iti voi aranja culcusul pe aripa mea stanga, te voi fura din somnul usor si-am sa te inalt intr-o rugaciune peste timpul intreg... tu sa fii pregatita, minune, doar stii ca pana la Dumnezeu ne vom uita infiniturile si nasterile cumplite ale fiecarei lumi... iar mie mi-e atat de teama de prabusiri si de plansuri...

Da, inspre vara rugaciunile imi aluneca firesc inspre Dumnezeu... la miezul noptii iti voi face din umbra un inger pereche, te voi cuprinde intr-o minune si-am sa te port infinit peste timp... tu sa fii pregatita, visare, doar stii ca pe aripa dreapta mi se nasc mii de lumi si taceri... iar in zbor mi-e atat de perfect sa te iubesc si sa te zambesc... asa ca te rog sa nu-mi cazi...


Niciun comentariu: