27 aprilie 2009

Gând... pentru tine.

La noapte am sa invat sa tac peste respiratia ta si am sa tresar doar o data, exact la ora trei, intr-un suspin imens de dor pe sanul tau fierbinte... la noapte am sa ma zbat cumva prin ochiul tau si invelit de pleoapa dreapta am sa ma prefac in vis colorat si sonor... la noapte, iubire, am sa fiu o poveste cu printi si printese, imi voi face culcus in parul tau si am sa-ti soptesc o minune prin somnul usor... si la noapte am sa-ti uit fiecare amintire cu mine, apoi iti voi fi zambetul de drag ce se odihneste mereu pe arcul perfect al buzei tale de sus... da, la noapte voi fi un pui de inger si-am sa ma rog frumos la Dumnezeu sa ma mai lase cumva sa-ti zbor firesc printre ganduri... la noapte am sa invat sa-ti tac peste toate, am sa tresar doar o data, asa, cam pe la ora trei, si-am sa suspin cumplit de dor pe sanul tau fierbinte...


Niciun comentariu: