25 aprilie 2009

Doar TU.

Daca pentru o clipa, pentru o ultima clipa, mi-ai cere sa te rog sa-mi fii ceva, orice, in mine s-ar da lupte uriase si mii de lumi s-ar prabusi cumplit... ar fi prea greu... curios, credeam ca ma pricep la alegeri...
N-as cere soartei sa se indure, ar fi prea firesc... dar in ultima clipa de infinit as vrea sa fii un pic din iarna in care te-am invatat pe de rost si-n care am aflat ca minunile se nasc mereu pe buza de sus... totul e sa speri... sau as vrea sa-mi fii unul, doar unul, din zambetele de drag prin care mi-am ratacit mereu gandurile inainte de culcare... te-as mai putea ruga sa fii din nou Dumnezeu si sa te cred fara indoiala, sa-mi fii pentru ultima oara zborul frumos sau cea mai usoara cadere din Paradis, as vrea sa fii femeie puternica si sa-mi dai din nou curaj, ai mai putea sa fii inger sau poate doar un copil si sa mi-aduci aminte intotdeauna ca bucuria vine din lucrurile mici... as vrea sa fii somn bland si-un vis despre noi, as vrea sa-mi fii o privire si sa te port apoi, ca pe-o amintire, incrustata in spatele pleoapei drepte, sa-mi fii aripa de pe umarul stang, as vrea sa fii inceputul primaverii sau sfarsitul vreunei veri... oricum nu ar mai fi de ajuns... sau poate ti-as cere sa fii cafeaua de dimineata, pe care nu am stiut niciodata s-o beau, si sa te sorb in stropi mici cat sa-mi ajungi o vesnicie... as mai vrea sa-mi fii sarut si-mbratisare de dor si-ntr-o strangere perfecta sa devenim atunci din doi un singur trup, un singur suflet, sa ne prefacem intr-o singura dragoste mare, as vrea sa fii cea mai simpla intrebare si eu sa te raspund prea complicat, in mii de cuvinte, as vrea sa-mi fii senzatia de prea devreme din orice si sentimentul ca toate au un rost, as vrea sa fii poveste si sa te ascult soptita inainte de culcare... poate asa as invata sa adorm fara tine...
N-as vrea cumva ca soarta sa se indure, ar fi prea firesc... dar stiu ca mi-ar fi prea greu sa te spun intr-un singur fel, doar intr-unul... pe tine, minune, te iubesc de tot si impreuna cu tine imi este prea bine... si-atunci, daca pentru o clipa, pentru o ultima clipa, ar trebui sa aleg, ti-as cere sa ma ierti si as alege poate prea tarziu, sa-mi fii doar TU...


Niciun comentariu: