16 februarie 2009

Regasire in tine.

Tu imi arati zambind cum miezul noptii incremeneste mirat intr-un sarut perfect, exact pe buza de sus si cum secundele se ingramadesc ciudat la sfarsitul oricarei ore atunci cand ne iubim fara timp... iar pentru fiecare intrebare de-a mea, tu ai mereu cate-o tacere de drag si-un inceput de zbor prin ultimul gand...

Da, tu ma inveti razand sa-mi fac aripi din soaptele tale, sa cobor si sa ma inalt in cercuri sfinte printre minuni si rugaciuni ingeresti sau sa-mi gasesc nimicul si orice-ul, intr-o idee fireasca, pe tampla lui Dumnezeu... iar pentru fiecare privire de-a mea, tu ai mereu cate-o taina de drag si-un inceput de Rai prin ultimul dor...

Si tu ma inventezi, surazand in culori, dintr-un vis ciudat de la mijlocul iernii, ma desenezi cu degetele calde pe spatele perfect al diminetii si ma adormi tarziu si parfumat intr-o primavara cu miros de tei... iar pentru fiecare imbratisare de-a mea, tu ai mereu cate-o sarutare de drag si-un inceput de iubire prin ultimul infinit...


Niciun comentariu: