09 februarie 2009

Inceputuri de suflet.

Haide sa-mi fii zambetul ce mi se naste seara pe la noua sau oricand pe buza de sus atunci cand ma privesti... doar stii ca-n ochii tai mi-e mereu noapte blanda si rasarit de luceferi si minuni... iar cand clipesti, in gandul meu apun tacand ultimele griji ale lumii...

Si haide sa-mi fii ultima bataie a inimii inainte sa adorm sau mereu si sa mi te incalcesti apoi prin culorile intaiului vis... doar stii ca-n sufletul meu ti-e mereu inceput de primavara si de liniste mare... iar cand ma imbratisezi ingereste, pe spate imi cresc aripi si zboruri universale...

Dar haide sa-mi fii primul "te iubesc" rostit in soapta dis-de-dimineata la metrou sau aiurea... doar stii ca-n zori ma indragostesc din nou de tine... iar cand ma saruti apasat si ma mangai usor prin par, in mine se nasc Dumnezei si-mi apun rugaciuni peste lume...


Niciun comentariu: