26 februarie 2009

Iubire. Şi atât.

Cand adormim tarziu, la capatul unei rugaciuni spuse in soapta, visele noastre fac schimb intre ele si cotrobaie ciudat prin somnul usor al celuilalt... imi simti fiecare tresarire, fiecare batere a pleoapei si eu iti vad, de parca ar fi aievea, orice imagine colorata a subconstientului tau... iar la inceputul diminetii, cand tamplele ni se despart, ne luam fanteziile si ultimul vis cu ingeri ca sa ni le impartim firesc la doi...

Cand ne zambim frumos si ne uitam curat in ochi, gandurile noastre fac schimb intre ele si se amesteca ciudat printre ideile usoare ale celuilalt... imi stii atunci fiecare vointa, fiecare cuvant, inca dinainte sa-l rostesc si eu te invat pe de rost prin rataciri si regasiri de taine si taceri... iar la sfarsitul privirii, pret de o clipire, ne luam gandurile si ultima imagine cu ingeri ca sa ne impartim pentru o secunda amintirile la doi...

Cand ne iubim mereu, in mijlocul fierbinte al nasterii lumii, sufletele noastre fac schimb intre ele si cotrobaie ciudat prin zborul usor al celuilalt... imi simti fiecare liniste mare, fiecare uimire de drag si eu iti inventez simplu orice indragostire de mine si o transform in minune... iar atunci cand adormim tarziu, la marginea timpului, ne luam tot dorul de noi si sufletul ingemanat ca sa ne impartim iubirea toata, atat de perfect, la doi...


Niciun comentariu: