04 ianuarie 2009

Zâmbete...

Are o suta de feluri de a zambi... un fel de a zambi atunci cand se bucura sa ma revada, un fel de a zambi atunci cand ii este dor, are cate un fel de a zambi pentru fiecare minut de dupa miezul noptii si zambeste minunat atunci cand e fericita... are un fel de a zambi exact inainte sa adoarma cu tampla pe umarul meu, un fel de a zambi atunci cand viseaza, are un fel de a zambi cand e putin trista si zambeste ca un copil atunci cand o sarut pe obraz... are un fel de a zambi cand ii tac printre ganduri, are un fel de a zambi cand ii soptesc o minune, are cate un fel de a zambi pentru fiecare "te iubesc" de-al meu si cate unul pentru orice liniste mare... intr-o zi ea mi-a zambit cu ingeri... i-am invatat pe de rost fiecare suras si mi-am adus aminte sa zbor peste lumi... da, acum stiu sa ii spun intr-o suta de feluri cat imi e de draga... cate unul pentru fiecare zambet al ei...


Niciun comentariu: