07 ianuarie 2009

Regasire... spre tine.

Acum stiu... esti raspunsul corect la fiecare intrebare, esti zambetul frumos de pe buzele mele si esti linistea toata atunci cand ma privesti... da, esti visul de la inceputul fiecarui somn, esti gandul bun ce ma urmareste inainte de culcare sau aiurea, esti zborul usor si rugaciunea mea de seara... esti joc de copil ce rade curat, esti dorinta si suspin de femeie, esti ingerul drag si mi-esti mereu Dumnezeu, esti Universul intreg, esti cel mai simplu infinit, esti timpul etern si varful lumii pe care ma catar doar pentru a te regasi atat de perfecta, esti iarna de-afara si primavara din mine, esti sarutul cel mai dulce si imbratisarea de dor, esti noaptea din par sau din jur, esti dimineata mea senina si mi-esti nimic sau orice... intr-o zi te-am vazut altfel... si-ti multumesc... iar acum stiu ca esti minunata si ca pentru mine esti, atat de simplu, TOTUL... si te iubesc...


Niciun comentariu: