21 ianuarie 2009

Regasire intr-un sarut.

La inceputul serii esti mereu mai usoara si pasul tau imi pare ca-mi umbla plutind printre ganduri... ochii-ti lumineaza a primavara si pe obraz s-au oprit sa se joace de-a iarna doi pui de inger.... ma tii de mana si-mi vorbesti despre toate, iar eu ma simt mult prea bine sau te simt doar perfecta... candva, la inceputul unei seri cu povesti dintr-un sfarsit ciudat de an, ne-am sarutat...

Pe buzele tale mi se topesc rasuri si zambete-n curcubeu, iar gurile ni se amesteca firesc in sarutari patimase... nici nu-mi mai pasa ca-n jur ne e frig sau ca ne danseaza peste tample ingheturi, nu-ti mai conteaza demult amintirile in alb si negru, caci de-acum ne iubim in culori... dintr-o imbratisare cu doruri multe inventam paradisuri si pacate dulci, iar mainile sculpteaza prin par si prin carne inceputuri imense de lumi...

La inceputul serii esti mereu minunata si gandul tau imi pare ca-mi umbla plutind prin suflet... privirea ti se uita luminand inspre noapte si pe obraz ti s-a oprit sa rasara senin luceafarul albastru... te tin de mana si-ti soptesc universuri, iar tu-mi vorbesti cu prea multe taceri sau imi taci doar perfect peste linisti... intr-o regasire tarzie de la inceputul unei iubiri, doi pui de inger au invatat sa zboare usor si perfect... ca un sarut...


Niciun comentariu: