14 ianuarie 2009

Regasire de azi-noapte.

Mai da-mi o noapte... atat... si am sa ma transform in gand bun, am sa devin idee geniala in mintea vreunui Dumnezeu ce-a uitat sa se roage sau am sa fiu, prea simplu, doar eu... iar dimineata am sa ma prefac in timp si-n miros de trandafir sau de secunde multe pe pielea ta adormita...

Haide, mai da-mi o noapte... de atat am nevoie sa imi inventez vreo fericire, sa cred in minuni si sa invat sa sper din nou... iar la sfarsitul visului cu tine am sa ma trezesc nemuritor de toate, pe umeri as avea aripi de luceferi si-as sti, firesc, sa-ti zbor prin paradis...

Asa ca mai da-mi o noapte... ti-as arata cum se nasc lumile intr-un zambet ingeresc exact la ora 12 si un sfert, apoi ne-am desena din priviri vreo poveste de iarna, pe care ti-as spune-o abia soptit inainte sa-mi adormi in brate... iar in zori doar te-as iubi mai mult... atat...


Niciun comentariu: