20 noiembrie 2008

Ratacire de seara.

Aseara te-am pictat in culori de luna si de stele pe un cer de suflet... ti-am soptit cu grija fiecare minune si te-am povestit perfect vantului de toamna, te-am intrebat si te-am raspuns corect, apoi te-am tacut si ti-am inchis numele intr-o taina...

Aseara m-am rugat pentru tine in culori de ingeri si de Dumnezeu... ti-am soptit cu teama fiecare zbor si te-am coborat perfect in orice respiratie, te-am vrut si te-am dorit din nou, apoi te-am prefacut ciudat in infinit si ti-am inchis faptura intr-o clipa...

Aseara te-am visat in culori de privire si de iubiri... ti-am soptit cu drag fiecare amintire si te-am gandit perfect la inceputul somnului, te-am plans si te-am ras frumos, apoi m-am indragostit a mia oara de tine si ti-am inchis dorul imens intr-un zambet...


Niciun comentariu: