29 noiembrie 2008

Gand cu ploi.

Astazi am sa fiu iarasi clipa in care anotimpurile se imbratiseaza si-si zambesc in tacere... si am sa iti fiu gandul racoros si amintirile in care tremuram ciudat tinandu-ne de mana... astazi, iubito, voi fi ploaia cu care ingerii plang firesc pe pamant...

Astazi am sa fiu minunea ce se joaca razand pe degetul tau si-ti sopteste o liniste din vara trecuta... si am sa iti fiu dorul imens si privirea din suflet care te face sa te indragostesti mereu... astazi, iubito, voi fi ploaia cu care toamna moare tarziu la tine in fereastra...

Si astazi am sa fiu din nou inceputul de zbor pe care un pui de inger il incearca zambind prin parul tau... si am sa iti fiu imbratisare calda si sarutarea usoara ce-ti adormea mereu pe buza de sus... astazi, ingere, voi fi ploaia cu care iti cad de drag peste iubire...


Niciun comentariu: