28 august 2008

Gand absent...

Te privesc cum incerci sa adormi... e inceputul primului vis, e linistea singurei clipe de infinit... am coborat langa tampla-ti fierbinte doar sa-ti simt parfumul si sa-ti pot sopti, a mia oara imi pare, "somn usor"...

Zambesti... tu chiar nu auzi zgomotul enorm cu care mi se sfarseste lumea? nu vezi cum pe ingeri ii doare pana in varful aripilor zborul ce pana ieri era atat de alb? dar tu zambesti... si la celalalt capat al noptii, zorii zilei uita sa se mai oglindeasca in stralucirea albastra a luceafarului de dimineata...

As vrea sa te ating, as vrea sa te tin mereu intr-o rugaciune perfecta... mi-ai adormit tarziu in ganduri, iar pe buzele moi, un pui de inger iti viseaza povesti... aseara te-am privit cum incercai din nou sa zbori... am coborat langa sanul fierbinte si, intr-o ultima bataie a sufletului, ti-am fost a opta minune si tu mi-ai fost Dumnezeie...


Niciun comentariu: