03 august 2008

Doar tu si eu.

Vino cu mine la capatul unui zbor frumos, cu ingeri si cu rugaciuni soptite pe inserat... haide sa uitam ca timpul trece printre noi si sa ne salvam gandurile de la orice prabusire abrupta... da, iubito, imbraca-ti zambetul si noaptea albastra, haide sa plutim pe aripile unui zbor pana in varful lumii si sa fim pentru o vreme Dumnezei...

Acopera-mi tacerea cu cel mai dulce sarut si lasa-ma sa strig cu linisti multe ca te iubesc atat de mult... intr-o privire de mare te-as cuprinde, iar tu ti-ai uita acolo orice furtuna si lacrimile prea sarate... da, opreste lumea fix la inceputul unei noi zile, acopera-mi buzele cu dulcele gurii tale si haide sa fim, vreme de un sarut, nemuritori...

Vino cu mine dincolo de cuvinte, la capatul ultimului vis cu ingeri... din varful lumii am cobori cu ploaia intr-o noapte dumnezeiasca, iar gandurile ni se vor inlantui intr-un zbor cu linisti perfecte... da, iubito, imbraca-ti zambetul si dragostea toata, haide sa uitam ca dorurile ne dor cumplit si sa ramanem impreuna, sa fim, atat de simplu, doar tu si eu...


Niciun comentariu: