11 august 2008

Ratacire printre minuni.

Priveste cum noaptea deseneaza inceputuri de vis printre stele... din doua ceruri, un inger imagineaza un curcubeu violet si-l preface apoi intr-un zambet pe chipul lui Dumnezeu... si sa nu te mire, iubito, ca ochii mei sunt valurile care iti invelesc trupul... haide, priveste cum te sarut cu mare si cu miez de noapte pe suflet si pe fiecare vis...

Taci sa imi poti auzi gandurile care-mi urla a singuratate... din parul tau iau cu fosnet doua idei si le transform in linistea cu care imi atingi fiecare bataie a inimii... sa nu te sperii, iubito, ca vocea mea rupe soarele in rasarit si apus sau ca lacrimile mele se sparg cu zgomot teribil pe obraz... haide, taci sa poti auzi cum gandurile imi soptesc singuratatea...

Asculta cum infloreste imaculat un crin pe umarul tau drept... din nimic inventez doua aripi cu care te invat sa zbori usor printre minuni si rasuri de copil... si sa nu te miri, iubito, ca ne vom pierde inaltarile in valurile verzi din privirea lui Dumnezeu... haide, asculta cum te iubesc cu parfum de crini si cum pe buze ne infloreste un sarut perfect...


Niciun comentariu: